De frituur van de toekomst? Die proef je in Kortrijk!

19 oktober 2023
Frites unique

Een nieuwe frituur openen is één ding, daar een toekomstgericht pareltje van maken, een heel andere zaak. Frites Unique in Kortrijk heeft zijn naam alvast niet gestolen. Vlak bij de studentenbuurt eet je er een overheerlijke friet in een fraai vormgegeven interieur en voorzien van alle moderne toepassingen. Een zaak waar one2three uiteraard graag mee helpt om het verschil te maken.

Vaarwel wachttijden, welkom efficiëntie

Op een moderne, efficiënte, klantgerichte en rendabele manier een frituur runnen, daar komt aardig wat bij kijken. “De juiste software en tools spelen een belangrijke rol in het vlot runnen van een zaak en de klantbeleving”, geeft Hannes Catanzaro, zaakvoerder van Frites Unique aan. Maar liefst 3 bestelzuilen zorgen ervoor dat klanten snel hun bestelling kunnen plaatsen en onmiddellijk betalen via de betaalterminal. Bovendien werken we met ‘buzzers‘ waardoor de klant steeds weet wanneer de frietjes klaar zijn en afgehaald kunnen worden. Een ondertussen gekend systeem dat de wachttijden beperkt en de werking versoepelt. We wInnen heel wat tijd omdat we geen bestellingen meer moeten opnemen en ook met ontvangen en wisselgeld hoeven we niet meer aan de slag. Klanten zijn vandaag de dag een stuk veeleisender geworden en daar spelen we handig op in”, geeft Hannes mee. 

De bestelzuilen werden geleverd en geïnstalleerd door one2three, maar daar stopt de samenwerking niet. “Via het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken. Zo kunnen wij beter plannen en omzeilt de klant de wachtrij. Een echte win-win. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. De twee gekoppelde ticketprinters zorgen voor een gesneden flow tussen online bestelling en de bestellingen in de zaak. Een proces dat naadloos werkt en heel wat kopbrekens voorkomt.”

Dubbelzijdig voor meer bestellingen

De bestelzuilen werden geleverd en geïnstalleerd door one2three, maar daar stopt de samenwerking niet. “Via het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken. Zo kunnen wij beter plannen en omzeilt de klant de wachtrij. Een echte win-win. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. De twee gekoppelde ticketprinters zorgen voor een gesneden flow tussen online bestelling en de bestellingen in de zaak. Een proces dat naadloos werkt en heel wat kopbrekens voorkomt.”

Dubbelzijdig voor meer bestellingen

De bestelzuilen werden geleverd en geïnstalleerd door one2three, maar daar stopt de samenwerking niet. “Via het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken. Zo kunnen wij beter plannen en omzeilt de klant de wachtrij. Een echte win-win. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. De twee gekoppelde ticketprinters zorgen voor een gesneden flow tussen online bestelling en de bestellingen in de zaak. Een proces dat naadloos werkt en heel wat kopbrekens voorkomt.”

Frites unique

one2three reikt je een complete en toekomstgerichte oplossing aan.

Een totaalpartner die je business begrijpt en optimaal ondersteunt.

Hannes Catanzaro, zaakvoerder van Frites Uniqu

Alle mogelijke oplossingen voor de moderne frituur

Dat Hannes voor one2three koos als partner op meerdere vlakken was voor hem logisch. “Vanaf het eerste moment was er een klik en als vooruitstrevende ondernemer wilde ik de frituur van de toekomst neerzetten. Iets waar de systemen van one2three feilloos bij helpen. Bovendien vormen ze een totaalpartner, waardoor ik maar één aanspreekpunt heb op het vlak van tools en software. Dat werkt vlot en snel, want ze zijn heel bereikbaar en doet er zich een issue voor, dan wordt dit in geen tijd de wereld uitgeholpen. Een partner waar je op kunt bouwen en die blijft doorontwikkelen”, besluit Hannes.

Zelf de meerwaarde en totaaloplossing van one2three ontdekken?

Contacteer ons en we geven met plezier een vrijblijvende demo.