Laat je klanten bestellingen afhalen

Click & collect: draai makkelijk meer omzet

one2three en Frietjesonline.be gaan samen verder

one2three en Growzer zijn door de vakjury genomineerd voor de Horeca Expo Innovation Award 2022 !

Jouw kwaliteit staat voorop

Horeca-ondernemers weten: kwaliteit doet mensen terugkomen. Daarom zorgt one2three dat jij kwaliteit kan blijven bieden terwijl je omzet verhoogt.

Tijd winnen

Hoe kan dat? Je wint de tijd van het opnemen van bestellingen via telefoon, aan de toog of tafel, via sociale media, e-mail, ... én de tijd van het afrekenen omdat veel bestellingen al online of op je kiosk zijn betaald.

Die tijd kan je gebruiken om meer bestellingen klaar te maken en te verkopen.

Plaats winnen

Mensen die afhalen, maken de wachtrijen korter. Dat is comfortabeler voor iedereen.

Dat klinkt simpel en met de service van one2three werkt het ook simpel.

Ghisleen Rhezzal, Patisserie Dom, Mechelen

“Wij zijn begonnen met one2three om de lange wachtrijen weg te werken.

De app is echt efficiënt. Je moet geen IT-wonder zijn om de app te gebruiken.”

Ghisleen Rhezzal, Patisserie Dom, Mechelen

Jouw kwaliteit staat voorop

Horeca-ondernemers weten: kwaliteit doet mensen terugkomen. Daarom zorgt one2three dat jij kwaliteit kan blijven bieden terwijl je omzet verhoogt.

Tijd winnen

Hoe kan dat? Je wint de tijd van het opnemen van bestellingen via telefoon, aan de toog of tafel, via sociale media, e-mail,... én de tijd van het afrekenen omdat veel bestellingen al online of op je kiosk zijn betaald.

Die tijd kan je gebruiken om meer bestellingen klaar te maken en te verkopen.

Plaats winnen

Mensen die afhalen, maken de wachtrijen korter. Dat is comfortabeler voor iedereen.

Dat klinkt simpel en met de service van one2three werkt het ook simpel.

Ghisleen Rhezzal, Patisserie Dom, Mechelen

“Wij zijn begonnen met one2three om de lange wachtrijen weg te werken.

De app is echt efficiënt. Je moet geen IT-wonder zijn om de app te gebruiken.”

Ghisleen Rhezzal, Patisserie Dom, Mechelen

De afhaalfuncties van het one2three bestelplatform

Online menu

Jouw menu op jouw website, app of kiosk; waar je klant ook bestelt, alle bestellingen komen in 1 overzicht.

Capaciteit aanpassen

Een grote bestelling komt onverwacht binnen? Met 1 klik pas je capaciteit online aan.

Minder wachten

Stel tijdssloten in voor afhaal, of gebruik de ASAP-functie om zelf het afhaalmoment te bepalen. Zo moeten je klanten bijna niet in de rij staan.

Dynamisch menu

Jouw menu wijzigt naargelang het tijdstip: ontbijt/lunch/diner, dag/week/weekend, seizoen, happy hour…

Varianten

Elk gerecht kan varianten krijgen: soorten brood, met/zonder zout, groot/klein, warm/koud, keuze van saus, …

Suggesties

Dessertje? Drankje? Dankzij suggesties bij gerechten en bij het afrekenen, kan er altijd iets bij in het winkelmandje.

Promoties

Zet gerechten of menu’s in de kijker voor extra aandacht, en dus extra omzet.

Marketing

Informeer klanten over nieuwe gerechten, acties, promoties of hun getrouwheidspunten. Zo komen ze sneller terug.

Friethuis The Sixties koos voor 100% afhaal.

“Wat het systeem van one2three ook bijzonder maakt is dat je zelf kunt bepalen hoeveel klanten binnen een bepaald tijdslot een bestelling kunnen plaatsen.

Je kan met één druk op de knop aanpassingen doen.

Op die manier kan je de eventuele stress wat verminderen.”

Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel, Friethuis The Sixties

Wat kan je leren van de ervaring van Annemieke en Nico?