Laat je klanten makkelijk reserveren
tegen de scherpste prijs

Tafels, zetels, of zelfs ligstoelen aan jouw zomerbar...
ons reservatieplatform past zich flexibel aan

Tafels, zetels, of zelfs ligstoelen aan jouw zomerbar...
ons reservatieplatform past zich flexibel aan

Tafels, zetels, of zelfs ligstoelen aan jouw zomerbar... ons reservatieplatform past zich flexibel aan

Wees 24/7 beschikbaar voor je klanten

Dus ook als jouw klanten buiten je openingsuren aan je denken, of wanneer je geen telefonische reservaties wil of kan aannemen. Het is de eenvoudigste weg naar meer omzet, zonder extra werk

Want jouw personeel kan nuttigere dingen doen dan reservaties via telefoon te noteren.

Behoud daarbij het overzicht dankzij onze rechttoe-rechtaan overzichten.

Laat je klanten gemakkelijk zelf reserveren

Plaats de reservatie-widget op jouw website, en je kan direct online reservaties ontvangen.

Pas de widget en de e-mails naar je klanten aan volgens jouw huisstijl.

Je kan - als je wil - jouw grondplan online tonen om je klanten maximale keuze te geven.

Behoud controle op je shiften

Op elk moment kan je een handig overzicht van al de shiften die je moet draaien bekijken:

  • het grondplan van je zaak
  • de kalender-weergave
  • de handige tijdslijn

Open of sluit verschillende zones naargelang de reservaties voor een betere bediening.

Print het reservatie-overzicht voor de medewerkers, of en exporteer de reservaties voor gebruik in andere programma’s.

 

Stem af op jouw zaak

Geniet van de vele opties:

Online beheer van de reservaties, dus op verschillende toestellen te raadplegen

Stel tijdsduren in volgens weekschema

Gebruik locatie-types, bvb. tafel, ligbed, zetel, …

Stel bijkomende vragen bij het reserveren

Voer reservaties via telefoon in

Vraag een voorschot om no-shows te vermijden

Analyseer het succes van je tafels

Lijst de no-shows op

Ken je klanten

Hou je gastenbestand bij voor e-mailings.

Hou klanteninformatie zoals allergenen, opmerkingen, … bij voor een betere service.

Hou je gastenbestand bij voor e-mailings.

Hou klanteninformatie zoals allergenen, opmerkingen, … bij voor een betere service.

Jouw zaak ook 24/7 beschikbaar voor je klanten?

Jouw zaak ook 24/7 beschikbaar voor je klanten?