Jouw frituur - snackbar online,
op maat en gemakkelijk
Kijk hoe Het Frit-uurtje uit Sint-Job klanten beter bedient
Weg met wachtrijen
Makkelijk voor je klant
Meer verkopen tijdens piek
Minder telefoneren en afrekenen
Geen rinkelende telefoon en minder handelingen aan de kassa. Ongestoord bak je meer frietjes en snacks.
Een grote met mayonaise maar zonder zout?
De juiste keuzes op het juiste moment
Binnen de mogelijkheden die jij toelaat
Laat je klanten per product hun wensen doorgeven:
Varianten: gebakken of koud, met look of zonder, saus erop of apart, rond of lang broodje, met of zonder zout…
Opties: de juiste saus, ingrediënten weglaten of toevoegen, …
Allergenen: voeg informatie toe zodat klanten niet worden verrast
De prijs van de frieten en snacks passen zich automatisch aan
Slim promoten
Wees niet als een fastfoodketen, maar denk wel zoals hen.
Gebruik promoties
Maak elke bestelling groter: bvb. bundel producten tot een menu
Maak het voor jezelf gemakkelijker of goedkoper: bvb. een opstartpromotie met gratis sausje voor elke online betaling
Doe minder trouwe klanten vaker komen: bvb. met een persoonlijke promotie die max. 1 week geldig is
Beloon trouwe klanten, bvb. door hen een nieuwe snack gratis te laten proeven.
Pas je capaciteit live aan
Met 1 klik, dankzij de one2three drukte-indicator
Stel je weekschema in. Je vertrekt vanuit je openingsuren.
Stel je standaard capaciteit in: bereidingstijd, nodige wachttijd om af te halen, aantal bestellingen per uur/minuut
Pas live aan. Komt er een grote bestelling binnen of heb je ineens veel volk in je zaak? Dan kan je met 1 klik bijsturen.
Ruime betaalmogelijkheden
Alle denkbare betaalmiddelen
Bancontact, Payconiq, iDeal, Apple Pay, Monizze maaltijdcheques, Visa, Mastercard, PayPal, ter plaatse betalen, kassa-integratie, we kunnen het allemaal.
Rekening op het zakje of het pakje: gedaan met gedoe met rekeningetjes.
Met onze handige stickerprinter plak je de rekening gewoon op het broodzakje. Handig voor groepsbestellingen
Meer weten?
De Frietschap in Gent koos voor een online bestelplatform en kiosk waar technologie van one2three en Mollie achter schuilt.
"Door onze omnichannel-aanpak kunnen klanten bestellen op de manier die voor hen het makkelijkst is.
Dat is fijn voor hen en voor ons, want die bestelling komt automatisch bij ons binnen.
De tijd die we uitsparen kunnen we steken in de beste frieten van Gent bakken en een babbeltje slaan met onze klanten."
Sam Zahedi, uitbater De Frietschap