{"id":6923,"date":"2024-01-16T18:01:17","date_gmt":"2024-01-16T17:01:17","guid":{"rendered":"https:\/\/stage.one2three.nl\/nieuws\/slagers-razend-enthousiast-over-de-mogelijkheden-van-het-online-bestelplatform\/"},"modified":"2024-02-09T13:30:50","modified_gmt":"2024-02-09T12:30:50","slug":"slagers-razend-enthousiast","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/one2three.nl\/nieuws\/slagers-razend-enthousiast\/","title":{"rendered":"Slagers razend enthousiast over de mogelijkheden van het online bestelplatform"},"content":{"rendered":"\n

Online bestellen voor slagers een ver-van-mijn-bedshow? Vergeet het maar! Dat bewijzen de verhalen van Slagerij Chris & Peggy, Keurslagerij De Roeck en Proxy Delhaize Hoevenen. Stuk voor stuk slagers die werken met het online bestelplatform van one2three en klanten zo snel, effici\u00ebnt en zonder wachten verder helpen. Een succesverhaal!<\/p>\n\n\n\n

Het assortiment, online te vinden<\/h2>\n\n\n\n

Via de handige webshop en app van one2three kunnen klanten makkelijk hun bestelling doorgeven bij hun slager. Vaak kan dit zelfs tot op de gram, met een aanduiding van het aantal personen of het aantal sneden, tot zelfs op het niveau van de dikte ervan. Even alles controleren, en op het aangegeven moment kan de bestelling opgepikt worden. Super makkelijk want er hoeft niet aangeschoven te worden en alles is al netjes geregeld. Ideaal in onze drukke tijden waar we steeds op zoek zijn naar wat tijdwinst.<\/p>\n\n\n

\n
\n
\n\n
\n

Wij kunnen de bestellingen op voorhand klaarmaken, zodat we dit tussendoor kunnen doen. Zo winnen we tijd en hoeven klanten niet meer te wachten.<\/em><\/strong><\/em><\/p>\n<\/blockquote>\n\n<\/div><\/div><\/div>\n<\/div>\n<\/div><\/div>\n\n\n

Ideaal voor piekmomenten en feestdagen<\/h2>\n\n\n\n

Een drukke zaterdag of de periode rond de feestdagen: momenten waarop het bestelplatform nog meer zijn meerwaarde bewijst. \u201cDe bestellingen komen binnen en we verwerken ze tussen de klanten in de zaak door. Zo werken we effici\u00ebnt. Alle bestellingen krijgen een nummer mee zodat ze makkelijk en zonder vergissingen meegegeven kunnen worden. Wachten hoeft niet meer want alles is al afgerekend en betaald. Op deze manier is het voor ons net iets relaxter werken, terwijl klanten de wachtrij omzeilen\u201d, geeft Veronique van Keurslager De Roeck mee. <\/p>\n\n\n\n

Een eigen look and feel is trouwens mogelijk en als klant kun je zelf snel en makkelijk producten toevoegen, verwijderen en\/of aanpassen. Daarnaast is er steeds ondersteuning beschikbaar tot en met 22 uur \u2018s avonds.<\/p>\n\n\n\n

Bekijk de 3 testimonials van tevreden slagers<\/h2>\n\n\n\n

Niet enkel zelfstandige slagers zijn tevreden, ook slagers bij supermarkten maken er met plezier gebruik van. Bekijk zeker de 3 testimonials van tevreden klanten hieronder en luister waarom zij enthousiast zijn over onze oplossing.<\/p>\n\n\n

\n\n
\n