{"id":6910,"date":"2023-10-19T17:17:54","date_gmt":"2023-10-19T15:17:54","guid":{"rendered":"https:\/\/stage.one2three.nl\/nieuws\/de-frituur-van-de-toekomst-die-proef-je-in-kortrijk\/"},"modified":"2024-01-24T11:32:11","modified_gmt":"2024-01-24T10:32:11","slug":"de-frituur-van-de-toekomst-die-proef-je-in-kortrijk","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/one2three.nl\/nieuws\/de-frituur-van-de-toekomst-die-proef-je-in-kortrijk\/","title":{"rendered":"De frituur van de toekomst? Die proef je in Kortrijk!"},"content":{"rendered":"\n
Een nieuwe frituur openen is \u00e9\u00e9n ding, daar een toekomstgericht pareltje van maken, een heel andere zaak. Frites Unique in Kortrijk heeft zijn naam alvast niet gestolen. Vlak bij de studentenbuurt eet je er een overheerlijke friet in een fraai vormgegeven interieur en voorzien van alle moderne toepassingen. Een zaak waar one2three uiteraard graag mee helpt om het verschil te maken.<\/p>\n\n\n\n
Op een moderne, effici\u00ebnte, klantgerichte en rendabele manier een frituur runnen, daar komt aardig wat bij kijken. \u201cDe juiste software en tools spelen een belangrijke rol in het vlot runnen van een zaak en de klantbeleving<\/strong>\u201d, geeft Hannes Catanzaro, zaakvoerder van Frites Unique aan. Maar liefst 3 bestelzuilen<\/strong> zorgen ervoor dat klanten snel hun bestelling kunnen plaatsen en onmiddellijk betalen via de betaalterminal. Bovendien werken we met \u2018buzzers<\/strong>‘ waardoor de klant steeds weet wanneer de frietjes klaar zijn en afgehaald kunnen worden. Een ondertussen gekend systeem dat de wachttijden beperkt en de werking versoepelt. We wInnen heel wat tijd omdat we geen bestellingen meer moeten opnemen en ook met ontvangen en wisselgeld hoeven we niet meer aan de slag.<\/strong> Klanten z\u0133n vandaag de dag een stuk veeleisender geworden en daar spelen we handig op in\u201d, geeft Hannes mee. <\/p>\n\n\n De bestelzuilen werden geleverd en ge\u00efnstalleerd door one2three, maar daar stopt de samenwerking niet. \u201cVia het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken<\/strong>. Zo kunnen wij beter plannen en omzeilt de klant de wachtrij. Een echte win-win. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. De twee gekoppelde ticketprinters zorgen voor een gesneden flow tussen online bestelling en de bestellingen in de zaak. Een proces dat naadloos werkt en heel wat kopbrekens voorkomt.\u201d<\/p>\n\n<\/div><\/div>\n\n