{"id":6904,"date":"2023-09-08T12:17:16","date_gmt":"2023-09-08T10:17:16","guid":{"rendered":"https:\/\/stage.one2three.nl\/nieuws\/annabel-decubber-ondersteunt-je-met-kennis-van-zaken\/"},"modified":"2024-01-16T18:03:45","modified_gmt":"2024-01-16T17:03:45","slug":"annabel-ondersteunt-je-met-kennis-van-zaken","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/one2three.nl\/nieuws\/annabel-ondersteunt-je-met-kennis-van-zaken\/","title":{"rendered":"Annabel ondersteunt je met kennis van zaken"},"content":{"rendered":"\n
Na 8 jaar als frituuruitbaatster maakte Annabel zo\u2019n 6 maanden geleden de overstap naar Frietjesonline.be en one2three. Als trouwe gebruiker van het platform is ze perfect geplaatst om frituuruitbaters best practices mee te geven en staat ze altijd klaar om eventuele onduidelijkheden uit te klaren. Reken maar dat die praktijkervaring gewaardeerd wordt. <\/p>\n\n\n\n
\u201cEerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik niet vanaf moment 1 voor Frietjesonline.be gewonnen was\u201d, lacht Annabel. \u201cToen ik een eerste keer werd benaderd rond 2018 ging ik niet meteen overstag. Online bestellen was nog helemaal niet ingeburgerd in ons wereldje en ik zag er de meerwaarde niet van in. Toen ik niet zo heel veel later de overstap maakte van een frituur in Deurne naar Wijnegem, ging ik wel mee in het verhaal en dat heb ik me geen seconde beklaagd, integendeel.\u201d<\/p>\n\n\n\n
Corona had een enorme impact, dat hoeven we je vast niet te vertellen en Frietjesonline.be betekende de redding voor heel wat frituren. \u201cOp een gegeven moment moesten de deuren dicht en het feit dat we ondertussen vertrouwd waren met Frietjesonline.be was een zegen. De bestellingen stroomden binnen. We waren de enige frituur in Wijnegem die digitaal aan de slag was en de business boomde. Trouwens ook na corona bleef zo\u2019n 75% van de gebruikers online bestellen. Corona was echt een kantelpunt op dit vlak.\u201d<\/p>\n\n\n